Reisikiri

Minu reis Austriasse

Käisin 5 nädalat tagasi Ischgl, Austrias suusareisil. Käisin oma isa, ema ja sõbra Steveniga.
Ischgl on väike linn Tiroli maakonnas.
Ischglis asub suusakeskus.

Me hakkasime sõitma 14. märtsil, Pärnust. Me sõitsime alguses Riia lennujaama ja lendasime sealt kell 10 Saksamaale, Frankfurti.
Jõudsime sinna kell 12.30. Frankfurdis võtsime auto mis pidi olema VW Passat aga kahjuks saime Opel Corsa. Kohe kui auto saime hakkasime sõitma Austria poole mööda kiirteed. Sõitsime alguses Neuschwansteini. Sõit kestis umbes 6 tundi ja oli umbes 600km pikk. Vahepeal sõime kiirteel restoranis. Kui jõudsime Neuschwansteini ronisime mäest lossi juurde üles ja imetlesime lossi. Siis algas sõit Ischglisse. Sõit kestis 2 tundi ja oli umbes 200km pikk. Jõudsime oma majja suhteliselt hilja nii, et läksime kohe magama kuni oli ees pikk nädal suusatamist. Meil oli väike 3 toaline korter renditud. Järgime hommik sõime kõhu täis ja sõitsime mäe peale. Ostsime piletid, mis maksid umbes 150€ ja läksime suusatama.

Järgnevatel päevadel väga palju ei teinud, suusatasime iga päev ja sõime päeval mäel ja õhtul kodus. Õhtuti mängisime kaarte või Steveniga Hearthstone'i. Kuid kolmapäeval käisime Meranos, Itaalias. Seal sõime õiget itaalia pizzat ja pastat ja jalutasime linnas ringi.
Reedeni suusatasime ikka Ischglis. reedel suusatasime hommilkul natuke ja läksime umbes kella 12 paiku tagasi koju pakkima. Hakkasime päeval sõitma ja peatusime sellises kohas nagu Outlet City, mis oli linn mis oli täis outlette.
Jõudsime Tagasi Fankfurti väga hilja. Me magasime vägs huvitavas hotellis kus saadeti ukse kood sulle telefoni. Me saime magada ainult 4 tundi. Kell 8 väljus lennuk ja hakkasime lendama tagasi koju. Jõudsime kell 11 lennujaama ja sõitsime autoga Riiast tagasi Pärnu.

Kokkuvõte(ühele inimesele):

• Mäepilet: 128.50€
  • Söök ja jook: 110€
  • Transport ja rent: 300€ + 238€
  • Lennupilet: 160€
  • Majutus: 430€ kokku ehk siis umbes 107€
Kogu summa: 936.50€

Pärnu - Riia - Frankfurt Hahn - Neuscwanstein - Ischgl - Merano - Ischgl - Outlet City - Frankfurt Hahn - Riia - Pärnu